Trolifejlesztés Zuglóban: már épül az új felsővezeték az Állatkerti körútnál
Jelentős felsővezeték-építési és -felújítási munkák kezdődtek a XIV. kerületi Kacsóh Pongrác út–Állatkerti körút–Hermina út csomópontban.
Jelentős felsővezeték-építési és -felújítási munkák kezdődtek a XIV. kerületi Kacsóh Pongrác út–Állatkerti körút–Hermina út csomópontban.
A román főváros jelenleg tizenöt vonalból álló trolihálózatának állapota az elmúlt évtizedben lejtmenetbe váltott. Habár folyamatosan érkeznek az önjáró Solaris-kocsik és új viszonylatokat is indítanak, a meglévő infrastruktúra komoly fejlesztésre szorul.
Az 5-ös vonalon a Bartók tér és Újszeged, Gyermekkórház között négy és fél évtizede indult el a trolibusz-közlekedés, elsőként a vidéki nagyvárosok között. Emlékjeggyel, emlékmatricával és egy emlékezetes szalagátvágós balkanyarral ünnepelte az évfordulót a Szegedi Közlekedési Társaság.
A háromrészes, huszonnégy méter hosszú, akkumulátoros trolibuszok a Václav Havel Repülőtér és a Veleslavín városrész között közlekednek.
A fővárosi közlekedési társaság feltételes közbeszerzési eljárást indított legfeljebb 160 trolibusz vásárlására. Első körben negyvenet vennének.
Koszorúzást és emlékmenetet tartott a BKV Budapesten december 16-án, hogy így tisztelegjen az idén kilencven éves trolibusz-közlekedés előtt. A főváros első trolibuszviszonylata 1933. december 16-án indult el Óbudán.
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
Már a Tatra villamosok, a trolibuszok és a fogaskerekű kijelzőin is megjelennek az átszállási információk.
Nem vezetett még troli- vagy autóbuszt, de kipróbálná? Szombaton megteheti! Egész napos családi program, ami a gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt érdekességeket kínál.
Pénteken búcsúzik a 435-ös és az MAN-troli Budapesttől. A 80-as vonalon forog egy-egy kocsi.
Búcsúznak az utasforgalomból az Ikarus 435T és az MAN NGE 152 típusú trolibuszok.
Az elmúlt hónapok járatritkításai a használhatatlanság határára sodorták a Tiszántúli nagyváros közösségi közlekedését.
A DERKE sajtóközleményt adott ki az utasok észrevételeiről a járatok csökkentésével kapcsolatban.
Ráadásul már november 14-étől csökkenti a villamosok, trolik és egyes buszok járatsűrűségét a DKV.
Jelölése pedig 83M-re változik. Csütörtök délelőtt az iho.hu is részt vehetett a vonalbejáráson.