Maglev-hajtású hagyományos teherkocsit tesztelnek Németországban
A Captrain és a vasúti automatizálási és maglev-technológiákkal kísérletező Nevomo a brémai acélműnél végez próbákat, a cél a kocsirendezési műveletek teljes automatizálása.
A Captrain és a vasúti automatizálási és maglev-technológiákkal kísérletező Nevomo a brémai acélműnél végez próbákat, a cél a kocsirendezési műveletek teljes automatizálása.
A Volánbusz hálózatán 93, a HÉV-nél tizenegy, a MÁV-Startnál pedig hat új eszközt állít üzembe a MÁV–Volán-csoport.
A Pantereken lehet kóstolni a finomságokat, ha beválik, elterjesztik az önkiszolgáló automatákat.
A német fékrendszergyártó és a francia tech vállalat egyetértési nyilatkozatot írt alá az automatikus vonatüzemeltetési (ATO) megoldások mozdonyvontatású digitális tehervonatokon (DFT) történő alkalmazásának fejlesztéséről.
Egerben, Gödöllőn, Gyöngyösön, Hódmezővásárhelyen és Salgótarjánban is, felújított készülékből.
A telepítés várhatóan 2022 júliusáig fejeződik be, a budapesti főpályaudvarokon, az elővárosi állomásokon, valamint megállóhelyeken 375 új berendezésből vehetünk majd jegyet.
Mintegy 300 jegyértékesítő automatát helyez üzembe a BKK.