Jelentős elektromos BYD-buszflottát hoz Budapestre az ArrivaBus
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.
Oldtimer és ritkaságnak számító járművek, élménybuszozás, látványos felvonulás, gördülő kiállítás, különleges repülőmotor-indítás egyaránt szerepel az október 5-én és 6-án az Aeroparkban zajló hétvége programjában, ami az egyik legismertebb és legsikeresebb magyar márka előtt tiszteleg.
A közlekedési társaság érvényes pályázatot nyújtott be határidőre az autóbuszos közszolgáltatás folytatására.
A berlini szakkiállítás és -vásár az autóbuszos szektort is megszólítja: idén nyolc gyártó tizenegy járművet vonultatott fel a Berlin Messe nyárikertjében, a Bus Display részlegen. Előtérben az emissziómentes hajtás és az önvezetés; BYD, Ebusco, Karsan – és az Ikarus is jelen volt!
„1884 óta az utasok szolgálatában” – száznegyven éves a DKV, ennek alkalmából szeptember 29-én, vasárnap rengeteg programmal várják az érdeklődőket az ingyenes DKV Napon.
Az Autómentes napijeggyel szeptember 22-én akár az egész országot végigutazhatja 999 forintért az Európai Mobilitási Hét keretében!
Az augusztus 5-ei bevezetés óta számos észrevétel érkezett a közlekedési társasághoz, mely most a leggyakrabban felmerült kérdéseket és az azokra adott válaszokat foglalta össze.
Az Ikarus 80e típusú elektromos autóbuszt két napon keresztül tesztelik a város utcáin a Belgrádi Egyetem munkatársai.
Egy huszonkét éves férfi Dombegyházra tartott volna, a többórás várakozás helyett viszont inkább meglovasított egy járművet a békéscsabai telephelyről. Jogsija sem volt.
A júliusi zalaegerszegi tesztüzem után Szegedre érkezett a BYD első Magyarországon gyártott, csuklós kivitelű elektromos autóbusza. A BYD eBus B18 típusú járművet augusztus 27-étől szeptember 8-áig teszteli a Volánbusz a szegedi helyi közlekedésében.
A román főváros jelenleg tizenöt vonalból álló trolihálózatának állapota az elmúlt évtizedben lejtmenetbe váltott. Habár folyamatosan érkeznek az önjáró Solaris-kocsik és új viszonylatokat is indítanak, a meglévő infrastruktúra komoly fejlesztésre szorul.
Egyszerre lesznek láthatóak a legendás márka sorozatgyártású autóbuszai a Közlekedési Múzeum szervezésében augusztus 23-a és 25-e között. A belépő mindössze 125 forint!
Ezzel egy időben betétjárat is indul: a 75A jelzésű trolibuszok a Puskás Ferenc Stadion M és a Jászai Mari tér között közlekednek.
Az alábbiakban részletesen leírjuk!
Ezekre figyeljen, ha a MÁV–Volán-csoport járatain utazik!