XVII/5. 2021. október–november
Igen, az Indóház legfrissebb kiadásáról van szó, tartalmi ízelítő következik.
Terjedelmesre sikeredett a hírrovat, az augusztus, majd a szeptember is intenzívnek bizonyult ebből a szempontból, és az újjáéledő vasútfotózást űző külsős munkatársainknak hála hangsúlyos lenyomata van a történteknek az Indóház oldalain. Természetesen Vöri is kitett magáért.
- A miskolci intercity-közlekedés három évtizede, 2. rész: Harminc év, harminc név
- Amikor a dudorszám határoz meg egy eljárást: Hogyan kapott a Gigant Krupp-forgóvázat?
- Száztengelyes katonavonatok negyedórás követési idővel: Kárpátalja visszafoglalása és a magyar vasút
- Istvántelek, a Park, felújítások, helyzetkép: Még nem dőlt el, mi lesz a 109,109-es gőzössel
- Az FMK-008 szerelvény ausztriai kiküldetése (fantasztikus fotókkal!)
- Amikor a falusi turizmus menti meg a vasúti örökséget: vendégház a rég felhagyott francia felvételi épületben (szintén!)
- A világ leggyorsabb személyvonatai, 3. rész: Japán is Kína fej-fej mellett
- Ötven éve szűnt meg a MÁV Alföldi Kisvasút
- Pinzgauer Lokalbahn: A betemetett motorvonat
- A MÁV−HÉV Zrt. LVII típusú mozdonyának visszaalakítása (a 83-as Tigrisről van szó)
- Bautzeni Y kocsik: létrehozni a tökéletest, vagy visszatérés a masszív gyökerekhez (ez már a modellvasúti szekció remek tartalma)
- Válogatás a Roco hatvanéves jubileumára megjelentetett francia modellek közül
- Szerkocsis porosz T3-as (már nem a szőnyegvasutazás kelléke)
- Vasutasok hatodik találkozója Püspökladányban (Bíró Ferenc birodalma)
A viszonylag sok partneroldalért belátásukat kérjük, de ez egyrészt az Indóház értékét jelzi, ahol komoly cégek érzik fontosnak a megjelenést, másrészt, ha nincs hirdető, más sincs, többek között Indóház sem.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!