Új BUBI-állomások és negyedéves bérlet

iho   ·   2015.06.12. 13:45
bubibzz

A kötbérből befolyt 180 millió forintot Tarlós István főpolgármester ígérete szerint a BKK a közbringarendszer fejlesztésére fordította. Növelték a BUBI lefedettségét, június 12-től 15+1, szeptembertől pedig további hét gyűjtőállomáson várják a zöld biciklik a felhasználókat. Ez 616 dokkolóállást jelent, maguk a biciklik pedig ötvennel lettek többen. A bővítés után Budapest 11 kerületében 98 gyűjtőállomás 2159 dokkolóval és 1150 kerékpárral áll rendelkezésre.

Szollár Domokos, a MOL Magyarország szóvivője nemcsak a sajtónak, a járókelőknek is szívesen bemutatta a BUBI-t<br>(képek: Vörös Attila)

Az új gyűjtőállomások telepítését a BKK a felhasználók javaslatait is figyelembe véve végezte. Egy állomást a Corvinsétányon pedig magántőke bevonásával, a Futureal Csoport támogatásával építettek meg. Névadó szponzorként a MOL évi 122 millió forinttal támogatja a BUBI működését.

A BKK a nyári szünetre már negyyedéves BUBI-bérletet is kínál. A bérletet július elsejétől lehet megvásárolni, 92 napig érvényes. Az ötezer forintos bérletár ötöde, ezer forint lebiciklizhető. A negyedéves bérlet használatával alkalmanként 30 percig további díj fizetése nélkül használható a BUBI, a további időért viszont fizetni kell. Az éves és féléves bérlethez hasonlóan a negyedévessel is egyszerre négy bicikli bérelhető, kauciót nem kell fizetni.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.