Román után bolgár?

iho   ·   2013.06.24. 16:05
Cikkünk előzményében felsoroltunk több aggályt a CFR Marfa privatizációjával kapcsolatban, elképzelhető, hogy a Grup Feroviar Român győzelme nem is olyan sima, mint első látásra tűnik. A Grampet csoport tagja azonban nem adja fel a térség vasúti teherszállításának megszerzésére törő erőfeszítéseit: a fő hitelező Eximbank jelentette nemrég, hogy stratégiai megállapodást írt alá a román magántársasággal, ami elősegítheti a bolgár BDZS Cargo magánosításában való részvételt. A társaságra ezen kívül a szófiai székhelyű Bulgarian Cargo Express, a Balkan Financial Services és az osztrák Donau-Finanz Transport und Beteillung is pályázik – írja a Railway Bulletin.

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.