Ötös kép, még egyszer
Ezért is szeretjük az olvasóinkat, a visszajelzéseket, és a hozzászólásokat: mindig mindent észrevesznek, mi meg akkor sem látjuk (néha/mindig), ha életünk végéig nézzük.
Az elsők között debreceni olvasó-tudósítónk, Szabó István hívta föl a figyelmünket: „Tisztelt Szerkesztők! Jól látom, hogy az 5. képen egy siklott kocsi van?” Majd jöttek a kommentek is, köztük Horváth Katáé volt a legjobb: „Az 5. képen a Res kocsi siklott, vagy ez egy módja a megfutamodás elleni védelemnek? :)”
Az biztos, hogy nem a sínen áll a vagon. Ha siklatták, akkor zseniálisan tették, hiszen ott és úgy állt meg, ahol és ahogy szerették volna. Nem borult föl, valószínűleg simán vissza is lehet majd tenni a Res-kocsit.
De tényleg, mi történt?
- Lehet, ez így szabályos és normális, valójában bevett gyakorlat?
- Mennyivel olcsóbb, jobb ez a módszer egy fékezősarunál?
- Vagy egy „ügyességi vetélkedő” keretében a kocsi körül újrafektették a kitérőt?
- Vajon az ott dolgozókat miért nem zavarta ez az egész?
- A „nyakkendős illetékesek” tudnak erről a módszerről?
Mennyi kínzó kérdés!
Kedves olvasók, megfejtik velünk ezt a nagy rejtélyt?
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!
Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!