Megint sikerült jó 150 milliót spórolni! De hogyan?
A két munkára a MÁV nyílt közbeszerzést írt ki, a finanszírozás az uniós KÖZOP-programból történik. Mindkét esetben az összességében legelőnyösebb ajánlat nyert. A keszthelyi vasútállomás felújítását a tapolcai székhelyű SZ-L BAU Építőipari és Kereskedelmi Kft. nyerte el. A becsült ellenérték 408 millió forint volt, a nyertes 308 millióért vállalta a munkát. A balatonszentgyörgyi munkát a zalaegerszegi ZÁÉV Építőipari Zrt. nyerte, a becsült nettó 705 millió forinttal szemben nettó 649 millióval. Az első feladatra a nyertesen kívül hat, míg a másodikra öt cég pályázott. A vesztesek neveit nem tartalmazza a közlemény.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!
Az Erdélybe induló Történelmi Székely Gyors zarándokvonatra és az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!