Jövő héttől végig jár a 2-es villamos
A Boráros tér déli oldalán igen elhasználódott állapotú volt a 2-es villamos pályája, az ellenívekben 10, illetve 25 kilométeres sebességgel lehetett csak haladni. Időszerű volt a felújítás, hiszen nem volt rövid az érintett szakasz. Mindemellett a 7-es (azaz régi nevén csepeli) HÉV végállomásának átépítése után megszűnt az üzemi kapcsolat a két különböző közlekedési ágazat között. Az Ipar utcánál levő csúcs felől érintett egyszerű vágánykapcsolat léte sem volt már többé indokolható emiatt, viszont amíg bent volt, feleslegesen lassította a forgalmat, mivel csak tízzel lehetett rajta áthaladni. A felújítás során a vágánykapcsolat megszűnt, jelentősen gyorsul majd a forgalom. A pályafelújítás szintén jó hatással lesz majd a menetidőre. A Jászai Mari tér felé így a Zsil utcánál egy lámpaperiódussal előbbi szabad jelzésen lehet majd kihaladni, amely másfél perces időnyereséget jelent. A Vágóhíd felé valamelyest jobb állapotban volt a pálya – legalábbis a kitűzött (avagy ki nem tűzött) sebességkorlátozások szerint – így arrafelé a vágánykapcsolat megszűnése miatt fog gyorsulni a forgalom.
A pályaszerkezet jellege változatlan marad, azaz zúzottkő ágyazatban vasbetonaljas Vignol síneken járnak ezután is a villamosok, ívekben ez kiegészül vezetősínnel is, illetve az útátjárók aszfaltburkolatúak lesznek. De emellett megmarad egy rövid szakaszon a bebetonozott talpfás vágányzat is. Ahol szükséges, ott pótolják, illetve cserélik az ágyazatot, illetve a betonaljakat. November hetedikén, hétfőn már ismét a teljes vonalon jár majd a 2-es villamos, illetve a 2A is ismét közlekedik reggelenként. Az ismét jó szolgálatot tett Jászai Mari téri összekötő vágány így megint munka nélkül marad, hiszen nem lesz szükség Kelenföld kocsiszín segítségére a járművek forgalomba adásához, ismét a megszokott útvonalon, Ferencváros kocsiszínből állnak majd ki a kocsik.