Hírek és álhírek a 30-asról
Helyi lapok már a 30-as vonal felújításának abbahagyásáról cikkeztek, de erről szó sincs. A gépsor ugyan levonult a munkaterületről, de újra Siófok teherpályaudvarán tartózkodik, és alig várja a személyzet, hogy újra munkába állhasson. A következő észrevételek feltehetőleg az éjszakai „zajongásról” szólnak majd.
A másik képen Siófok egyik legveszélyesebb átjárója, a halálsorompónak (hány ilyen is van országszerte?) is nevezett AS 1121-es látható, ahonnan a tervek „kifelejtették” a külön szintű átjáró megépítését.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!
Az Erdélybe induló Történelmi Székely Gyors zarándokvonatra és az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!