Hazatértek a legények
A gépek különböző magántársaságoknál szolgáltak becsülettel. Az alapos szemlélő a fotókon több vasút cégjelzését is megfigyelheti – az itt-ott éktelenkedő graffitik alatt. A hat mozdonyt a PSŽ szállította Kürtösig a 030-as Gigant és a 093-as Laminátka közé sorozva.
A Sulzerek túlnyomó többsége (hatból öt) a DB Schenker lengyel leányvállalatánál dolgozott. A német tehercég 2009-ben vásárolta meg a PCC Logistic teherszállítási divízióját, 2011-ben a PTK holdingot, a PTK Rybnik és az NZTK cégeket is magába olvasztotta – ezért láthatunk többféle festést is a gépeken. A DB Schenker Romániában is komoly szeletet hasít ki a teherszállítás tortájából, de hogy a most a gyártó országba visszatért Sulzerek üzemelni fognak, vagy mozdonykannibalizmus lesz a sorsuk, még nem tudni.
A szerelvénybe sorozott dízelek pályaszámai: 060-DA 930 (DB Schenker), 060-DA 2306 (DB Schenker, PTK festés), 060-DA 1457 (DB Schenker, PTK festés), 060-DA 1048 (Sigma), 060-DA 929 (DB Schenker), 060 DA 1003 PTK (DB Schenker, PTK festés).
* * *
Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!