Három milliárdot spórolna az új MÁV vezetés
Aközlemény kitér arra, hogy az új vezetés feladata az egységes személyszállítási értéklánc lehetséges folyamatainak, alternatíváinak kidolgozása 2011 végéig, majd az ehhez kapcsolódó döntéseket követően a legkedvezőbb megoldás megvalósítása. A személyszállítási értéklánc folyamatainak racionalizálásával Szarvas célja, hogy évente legalább három milliárd forint megtakarítása legyen elérhető.
A leányvállalatok korábbi vezetőinek Szarvas Ferenc új megbízásokat ajánlott fel, amit azonban Monszpart Zsolt, a MÁV-Start jelenlegi vezére nem fogadott el. Ahogy korábban megírtuk, Márkus Imre várhatóan az elnök-vezérigazgatói kabinet tanácsadójaként, Zaránd György pedig a MÁV-Startban folytatja majd szakmai pályafutását.
Szarvas döntése nyomán Koncz Zoltán, MÁV Zrt. Beruházási és Szolgáltató Egység jelenlegi igazgatója, a MÁV Zrt. általános vezérigazgató-helyetteseként dolgozik tovább 2011. november 7-től. Fő feladata a MÁV Zrt. Pályavasúti Üzletág működési folyamatainak már megkezdett optimalizálása, egyúttal a szükséges szervezeti változtatásra korábban indított projektek vezetése, tekintettel a tervezett közösségi közlekedési holding és a független pályavasút várható feladataira.