Folytatódik a Csopa Traffic
Reptér – kritizálhatják, bírálhatják, de akkor is, ez a „mi repterünk”, Ferihegy, hivatalosan Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér. Aki utasként a procedúrák végeztével végre beül a gépbe, talán nem is tudja, milyen bonyolult eljárások révén indulhat a járata, mi szabja meg, hogy „csápra” kerüljön, vagy valahol a nagy beton közepén álldogáljon. Hogyan dől el, melyik pályára gurul majd ki felszálláshoz a gépe, és közben merre fordulgasson a földön, mi kell ahhoz, és milyen különleges reptéri berendezések segítenek abban, hogy kimozduljon az állóhelyéről. Kik azok a férfiak és nők, akik közreműködnek a forgalom bonyolításában, miről dönthet a gép személyzete és az irányítás, honnan kapják az utasításokat a pilóták? Vagyis, hogyan alakul ebben a bonyolult tevékenységben a légitársaságok, a földi kiszolgáló cégek, a légiforgalmi irányítás és reptér üzemeltetője között az összjáték? Mi határozza meg, a leszállások és felszállások irányát, hogyan alakul a valóságos zajszint, mi a lényege az ez ügyben hozott friss intézkedéseknek, hogyan csökkenti az utaskiszolgálás zsúfoltságát egy következő terminál? Hogyan lehet életben tartani a forgalmat rossz körülmények között, viharban, ködben, hóban? Ferihegy belvilágáról sokan sokféleképpen beszélnek anélkül, hogy valóságos információik lennének Ferihegy működéséről.
Legyen Ön valóban jól értesült, találkozzon a reptérkezelő Budapest Airport egyik vezetőjével, Ormándi Zoltán repülőtérforgalmi vezetővel.
Tehát október 2., Csodák Palotája, 1036, Budapest, Bécsi út 38–44. Kezdés: 17 órakor.
További részletek: www.csopa.hu.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!