A Siemensé a Mirel vonatbefolyásolót gyártó HMH
A lépéssel a német gyártó már teljes vonatbefolyásolási portfóliót nyújthat a kelet-európai vasúti folyosókhoz.
A lépéssel a német gyártó már teljes vonatbefolyásolási portfóliót nyújthat a kelet-európai vasúti folyosókhoz.
A Deutsche Bahn (DB), a Stadler, és annak AngelStar leányvállalata először látott el mozdonyokat az egységes európai vonatbefolyásoló rendszerrel a jármű gyártója nélkül. Ez hozzájárulhat az ETCS gyorsabb németországi bevezetéséhez.
Öt hónappal a februári, 57 halálos áldozatot követelő vasúti balesetet követően helyezték üzembe a korszerű rendszert, valamint a láriszai központi forgalomirányító központot a Lárisza–Platí szakaszon.
Az Egységes Európai Vonatbefolyásolási Rendszerrel tizenhárom villanygépet látnak el, melyek Németország és Svédország között fognak tehervonatokat továbbítani.
A Siemens korszerű mozdonytípusa Németországban is megkapta a jóváhagyást az ETCS Baseline 3.4-hez.
Az újonnan használatba vett szakaszon nem működött a vonatbefolyásolás, a vonat a megengedettnél jóval nagyobb tempónál lépett ki a sínekről és zuhant autópályára.
Decembertől Sankt Pölten közelebb kerül az osztrák fővároshoz.
ETCS 2 vonatbefolyásoló rendszert telepít a Siemens és a Kapsch az Ebensfeldt–Lipcse vasútvonalra.