Búcsúznak a studenkai Pantográfok
Az utolsó üzemképes kassai szerelvény iránt az ottani gyermekvasút érdeklődik.
Az utolsó üzemképes kassai szerelvény iránt az ottani gyermekvasút érdeklődik.
A tiszacsernyői és kisdobrai intermodális terminálkomplexum uniós támogatásokból kaphat pénzügyi injekciókat a fejlődéshez.
Szeptemberre ígérte a ZSSK az első új Pantert a keleti régióba, de még sehol semmi. Megkérdeztük, eltévedtek-e a párducok.
Az év végéig teljesen kivonja a ČD a 460-as sorozatú pantográfokat. Már csak Olmütz környékén cirkálnak.
Lehívta a ZSSK az opciót, így összesen tizennégy motorvonategysége lesz 2025-re.
A kocsik elsősorban Kassa és Eperjes vonzáskörzetében közlekednek a regionális járatokon.
Az Európa egykor egyik legnagyobb szárazföldi kikötőjében, a tiszacsernyői állomáson kiállított, 310.443-as mozdony a CER Cargo cégcsoport támogatásával újult meg.
Kilenc új, korszerű villamos motorvonat szerelvény érkezik a Kassa és Eperjes Megyébe. A kontraktus értéke 76,3 millió euró.
Szlovákiában a keleti régióból nyugatra költöztették a két modern kétszintes szerelvényt. Zsolnára eközben eddig már tíz modern Panter érkezett. Kassa és Eperjes környéke pedig csak vár, és vár az új vonatokra.
Ezúttal a keleti régiók kapnának új villamos motorvonatokat.
Új vonatok Ukrajnába és Lengyelországba is, egy vicinális újraélesztése és egyéb járatsűrítések – nyári menetrendi módosítás a szlovákoknál.
A napi két pár gyorsvonaton Studenka-utódok közlekednek június 9-étől. A járatokra helyjegy váltása kötelező.
Nyártól két új közvetlen gyorsvonat indítását tervezik Kassa és Munkács között. Ugyanúgy mint a MÁV-Start, a szlovákok is normál nyomtávban gondolkodnak.
Felújítják Csehszlovákia egykori legnagyobb szárazföldi kikötőjét, a tiszacsernyői vasútállomást (már megint).