Szeged átvette SOR-trolijait, a négy jármű október 10-én áll forgalomba
Ünnepélyes keretek között kapta meg az SZKT a SOR TNS 12-eseket. A négy jármű egy töltéssel, vezeték nélkül ötven kilométert tud megtenni. Csütörtöktől beállnak dolgozni.
Ünnepélyes keretek között kapta meg az SZKT a SOR TNS 12-eseket. A négy jármű egy töltéssel, vezeték nélkül ötven kilométert tud megtenni. Csütörtöktől beállnak dolgozni.
Egy fotós menettel még körbementek a trolibuszbarátok a városban.
Az 5-ös vonalon a Bartók tér és Újszeged, Gyermekkórház között négy és fél évtizede indult el a trolibusz-közlekedés, elsőként a vidéki nagyvárosok között. Emlékjeggyel, emlékmatricával és egy emlékezetes szalagátvágós balkanyarral ünnepelte az évfordulót a Szegedi Közlekedési Társaság.
Újabb járművel bővül a BKV nosztalgia flottája. Az 1531 pályaszámú villamos motorkocsi 1941-ben készült és 1984-ig közlekedett, megfordult a 44-es, a 65-ös, a 67-es és az 51-es vonalon is.
Március 23-ától vágányfelújítási munkálatok kezdődnek a Dugonics tér és a Szalámigyár megálló között. Pótlózni kell a szegedieknek.
A cseh SOR Libchavy s. r. o. négy, a felsővezeték-hálózattól függetlenül 50 kilométer megtételére képes önjáró trolibusza áll forgalomba néhány héten belül Szegeden.
A Közéleti Kávéház című rendezvény évadnyitó beszélgetésén jelentette be a változást Botka László polgármester, amikor Szeged költségvetését ismertette.
Bérlik a már leállított járműveket addig, amíg meg nem érkeznek az önjáró SOR trolik.
A házigazdák a 14. helyen végeztek; a szegedi SZKT a 9., a debreceni DKV küldöttsége a 16. lett. Egyéniben ír villamosvezetőé a pálma.
A 007-es elé egy X5-ös BMW kanyarodott szabálytalanul, a 004-es drótot tépett Rókuson.
Jellemzően az 1-es villamos vonalán közlekedtek, ott, ahol majd menetrend szerint is járni fognak.
A bétatesztben minden városlakó részt vehet, ha akar. Csak le kell tölteni az új appot.
Ezúttal egy Škoda autóbusz született újjá, korábban Lengyelországból vásárolt Solarisokat is felújítottak.
Túl van az első szegedi hatósági próbán a Szentesről a városba költöző 406 001-es. Az 1-es Vasvilla első szegedi útján a megállókat tesztelte.
A gyártó Stadler Rail Valencia S.A.U. tájékoztatása szerint 2021. január közepén megérkezik az ország első vasút-villamosa, a jövő ősztől Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő dízel-villamos hibrid tram-train.