Csupaszárny lesz a jövő orosz bombázója?
Hitelesnek tűnő részletrajzok: a gép szubszonikus lesz, hasonlóképp az amerikai konstrukciókhoz, de sokkal nagyobbnak ígérik.
Hitelesnek tűnő részletrajzok: a gép szubszonikus lesz, hasonlóképp az amerikai konstrukciókhoz, de sokkal nagyobbnak ígérik.
Nem teljesen világos a történések sorrendje, mindenesetre szemtanúk szerint az egyik hajtómű a levegőben kigyulladt.
Az E-4-esek amúgy is időnként fel kell, hogy szálljanak. A repülő harcálláspont és orosz megfelelője. Analóg vagy digitális? És repül-e a „szimatoló”?
Üzenet értéke van az első, frissen megépített stratégiai bombázó első felszállásának. Tesztelés fél órán át, hatszáz méteren.
1992-ig harminchatot szereltek össze, mostanság régebbieket fejeznek be és korábbiakat építenek át, ez a gép viszont teljesen új. Az utolsó gyártásban lévő varia-típus.
Még idén négy további gép kerül alakulathoz. Lesz-e kétüléses verzió exportra?
Keresztező manőver harminc méteren belül, plusz a forszázs turbulenciája.
Valamivel kisebb lesz, mint az An-124-es, de ha elkészül, az oroszok végleg kikapcsolhatják az ukrán gyártót.
A legénység két tagja meghalt. Az Aeroflot egyik gépét pedig el akarták téríteni.