A BKV nyilvános beismerése: az M3-as metró kocsiszekrényeit újragyártotta a Metrovagonmas
Az orosz partner vállalta, hogy a felújítás során új és felújított alkatrészeket is beépít, a kocsiszekrényeket pedig újragyártja ugyanazért a költségért.
Az orosz partner vállalta, hogy a felújítás során új és felújított alkatrészeket is beépít, a kocsiszekrényeket pedig újragyártja ugyanazért a költségért.
Az M3 metróvonalon közlekedő orosz metrókocsik – akárcsak a szerelvények teljes körű műszaki – karbantartása folyamatos, az esetleges problémák, és azok javítása járműkimaradást nem okoznak.
A felek a napokban kötöttek együttműködési megállapodást a hálózat folyamatos korszerűsítéséről.
A 81-717.4/714.4 sorozatú szerelvényeket eredetileg is gyártó Metrovagonmas anyacége, a Transzmasholding (TMH) tizenkét kocsinyi vonatot korszerűsített.
Az üzbég főváros a már meglévő öt MVM-szerelvény mellé további tíz négykocsis vonatot vehet át még az éven az orosz gyártótól.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló május 18-ától május 24-éig.
A segédüzemi átalakítókat nem elég erős tartókkal rögzítették a váz alá, emiatt a tartóvasak sorban repedeznek, ami igencsak balesetveszélyes.
Felújítás, korszerűsítés vagy selejtezés és új beszerzés? Esetleg átcsoportosítás új, kisebb igénybevétellel járó feladatok ellátására? Ezek azok a felmerülő kérdések, amelyekre a helyes válaszok megtalálása sok fejtörést okoz, amikor egy elöregedett, elhanyagolt, a tervezett élettartamát jóval meghaladó üzemidejű vasúti jármű, vagy járműflotta további sorsáról kell dönteni.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló március 30-ától április 5-éig.
Az elmúlt hetek egyik olyan témája, amelyet a magyar sajtóban aktívan követtek, a budapesti M3-as metró 2015–2018-ban teljes felújításon átesett szerelvényeiről szólt. A járműveket a Metrovagonmasnál újították fel – az orosz nagyvállalat most nyilvánosságra hozta az ügyben képviselt álláspontját.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló 2019. december 30-ától 2020. január 5-éig.