A bajorországi változásokra, avagy újdonságok a müncheni kötöttpályás közösségi közlekedésben
A január elsejével életbe lépő új városi menetrend számos változást hoz magával. Ezek közül a legfontosabb a 12-es villamos vonalának meghosszabbítása.
A január elsejével életbe lépő új városi menetrend számos változást hoz magával. Ezek közül a legfontosabb a 12-es villamos vonalának meghosszabbítása.
A Cetrovo 1.0 Carbon Star Express elnevezésű, hatkocsis vonat kocsiszekrényei, forgóvázai és más teherhordó szerkezetei is kompozit szénszálakból készültek.
A 81-717.4/714.4 sorozatú szerelvényeket eredetileg is gyártó Metrovagonmas anyacége, a Transzmasholding (TMH) tizenkét kocsinyi vonatot korszerűsített.
Az üzbég főváros a már meglévő öt MVM-szerelvény mellé további tíz négykocsis vonatot vehet át még az éven az orosz gyártótól.
Tíz évre vállalt a kocsiszekrények és az alvázak rozsdamentességére vonatkozó jótállást a Metrovagonmas. Nem telt még le, hamarabb adták meg magukat az acélszekrények. De most jön az esti fordulat, olvassa el a frissítést!
A Bagdy Gábor és Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettesek által jegyzett előterjesztésben – amelyet jövő szerdán tárgyalhat a Fővárosi Közgyűlés – az olvasható: a 3-as metróvonal járműparkja korszerűsítéssel egybekötött felújításának kezdési időpontja, a vállalkozási szerződés megkötésének tervezett dátuma, azaz 2015. július 1. A befejezés tervezett időpontja pedig – az üzembe helyezés tervezett határideje – 2017. december 31.
Ezúttal a kormány és az Európai Beruházási Bank (EIB) vitázik, utóbbi új kocsik vásárlását tartaná ésszerűnek.
…és nem minden szemét hulladék – ahogyan a mondás tartja. És, hogy ez mennyire igaz, mi sem bizonyítja jobban, minthogy újabb adag metrókocsit eresztettek Amerikában az óceán mélyére.
Az előzetes jelentés szerint egy metrókocsi váratlan hibája okozhatta a balesetet. Három vagon siklott a balesetben.
Gőzmetró – ez a nagyon furcsa kifejezés jutott eszembe, amikor megláttam a nagyon tájidegen szerkezetet a londoni metró helyén.
Panasz is megjelent a 4-es metróval kapcsolatban, ezúttal nem szakmai körökből. Egy 10 éves kislány mögött csukódott be a metrókocsi ajtaja úgy, hogy szülei kint maradtak a peronon.
Tavasszal kezdődhet a projekt, 90 milliárdos beruházásról van szó. Korábban elég lett volna erre 60 milliárd.
Két kínai nagyvárosban 2015-től állnak forgalomba a metrókocsik.