További tíz évig garantált a MÁV-Start KISS-einek karbantartása
A Stadler Magyarország Kft. a MÁV Vagon Kft.-vel írt alá karbantartás-támogatási szerződést.
A Stadler Magyarország Kft. a MÁV Vagon Kft.-vel írt alá karbantartás-támogatási szerződést.
Magántőke bevonásával válhat jobbá, egyszerűbbé a vasúti járművek karbantartása és gyártása a MÁV–Volán-csoportnál.
A vállalat a Dunakeszi Járműjavítót is tulajdonló Magyar Vagon Zrt.-hez kerül június 30-ával. Újraindul az IC+ kocsik gyártása is.
A komfortosítási hullámból a MÁV-Start mellékvonali járművei sem maradnak ki: a következő években kétszáznál is több Bz motor- és mellékkocsi újul meg a vasúttársaság saját forrásából. Az első ráncfelvarrt mellékkocsik már forgalomba is álltak.
Jól olvasta a címet: a vasúti gördülőállomány versenyképességének megőrzése, folyamatos és hatékony fejlesztése megköveteli a vasúti járműgyártási rendszer átalakítását.
Az Invent Mérnökiroda Kft. többéves fejlesztőmunkával hozta létre az univerzális kisvasúti hajtott forgóváz és az univerzális kisvasúti futó forgóváz alkotta forgóvázcsaládot.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 8-ától június 14-éig.
Félidejéhez ért a motorvonatok korszerűsítési programja.
Székesfehérvártól közúti tréleren szállították a budapesti kisvasút végállomásához, majd a közel tíz tonnás kocsiszekrényt egy száz tonnás daruval emelték a keskeny-nyomközű sínpárra.
A tervek szerint 2020 végéig mind a tíz Talent motorvonatot felújítják.
A vasúttársaság a MÁV Vagont és az ÖBB-t bízta meg a jobb sorsra érdemes motorvonatok karbantartásával és felújításával.
Egy új, korszerű, keskeny nyomközű, hajtott forgóváz prototípusa készült el a fehérvári üzemben.