Késik a Csúó-sinkanszen átadása
A JR Central már nem számol azzal, hogy 2027-ben elindulhatnak a maglev-vonatok Tokió és Nagoja között.
A JR Central már nem számol azzal, hogy 2027-ben elindulhatnak a maglev-vonatok Tokió és Nagoja között.
Sikeres teszteket hajtott végre a lengyelországi Nevomo, melynek megoldása forradalmasíthatja a vasúti ágazatot, egyesítve a hagyományos vasúti rendszereket az olyan ultramagas sebességű technológiákkal, mint a hyperloop.
A Nemzetközi Maglev Testület (IMB) szerint lehetséges a maglev-tehervonatok alkalmazása, azonban nem lesz könnyű megvalósítani. Viszont az olyan kísérletek, mint amit a tarantói kikötőben alkalmaznak, fontosak az új ötletek és megoldások létrehozása miatt.
A nyolcszáz méter hosszú „Vörös Vasút” kísérleti szakaszának létrehozása nagyságrendekkel volt olcsóbb a hagyományos metróépítéshez képest.
A Duisport a hyperloop-ihlette MagRailben rejlő lehetőségek kihasználásával bővítené ki vasúti árufuvarozási kapacitásait.
Az elmúlt jó ötven év során több, kisebb nagyobb, de inkább regionális projektként valósul meg, számos cég közreműködésével, de hálózati szinten mind a mai napig nem épültek ki vonalak. Talán most?
Egy lépéssel közelebb került Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója az első vákuumcsatornásmágnesvonat-pálya kiépítéséhez. Bár lehet, csak trollkodik...
A sínzeppelin, a „százlábú” Holman-mozdony, és a vitorlásvonat után ismerkedjünk meg újabb vasúti extrémitásokkal!
A szakvásár zárónapján kezdődik a MAGLEV 2016 elnevezésű többnapos konferencia.