Ötszázmillió euróért rendeltek akkumulátoros Mireókat Németországból
Hetvenöt hibridüzemű motorvonat állhat forgalomba 2026 decemberétől Lipcse környékén.
Hetvenöt hibridüzemű motorvonat állhat forgalomba 2026 decemberétől Lipcse környékén.
Számos nemzetközi útvonalon javultak a napközbeni eljutási lehetőségek, egyre nagyobb teret nyernek az akkumulátoros motorvonatok.
A Duisburg–Hamburg útvonal után Duisburg és Lipcse között is elindul a szolgáltatás.
Öt An-124-essel folytathatja a légitársaság. De a legnagyobb kérdés: túléli-e adminisztrációs központja, technológiai dokumentációja pusztulása után maga az Antonov, a tervező intézet és gyártó bázis?
A nemzetközi fogyasztóvédelmi szervezet, a Consumer Choice Center 2021-ben a Bécsi Főpályaudvart választotta a második legutasbarátabb pályaudvarnak Európában, a versenyt Lipcse pályaudvara nyerte.
Az Alstom százmillió eurós kontraktust kötött tizenegy Coradia Continental (BEMU) szerelvény gyártására a szászországi közlekedési vállalattal.
Nem kevesebb, mint tíz milliárd euróból épül a német vasút Lipcse–Erfurt–Nürnberg vonala.
Naposcsibékkel indult volna útnak az ukrán Air Alliance Antonov An-12-ese: a gép azonban a hajtóműindítás közben kigyulladt.
ETCS 2 vonatbefolyásoló rendszert telepít a Siemens és a Kapsch az Ebensfeldt–Lipcse vasútvonalra.