Alakul a dél-koreai mamut légitársaság
A Korean Air 131 millió 578 ezer 947 újonnan kibocsátott Asiana Airlines részvény megszerzésével zárta le a dél-koreai társlégitársaság felvásárlási folyamatát.
A Korean Air 131 millió 578 ezer 947 újonnan kibocsátott Asiana Airlines részvény megszerzésével zárta le a dél-koreai társlégitársaság felvásárlási folyamatát.
Két, rendre Miamiból induló járatról van szó, a repülőgépek virágot, kávét, kakaót, vetőmagot, csúcstechnológiai, textil- és autóipari termékeket hoznak közelebb a felhasználókhoz.
A coloradói székhelyű startup, a Radia azt tervezi, hogy a hatalmas, a megújuló energiaforrásokra való átállás során nélkülözhetetlen szárazföldi szélturbinák lapátjait a valaha kigondolt egyik legnagyobb repülőgéppel szállítja majd a távoli, nehezen megközelíthető helyekre.
Az ukrán biztonsági szolgálat megerősítette, az Antonov repülőgépgyártó vállalat vezetőinek hanyagsága közrejátszott az Antonov An-225 Mrija megsemmisülésében.
A kargózás talán nem annyira elegáns, mint egy, a méretei dacára kecses Triple Seven bal egyében ülni, de van néhány előnye az utasszállító repülőgépekhez képest. Mit szólna például évi 300 ezer dolláros fizetéshez?
Ki kellett dolgozni azt a rendszert, amely a rakományt elég magasra felemeli.
A TT Club árufuvarozási biztosító társaság szerint a szárazföldi áruszállítás, beleértve a vasutat is, egyre több veszélyes árut vonzhat a nagy távolságú fuvarokhoz.
A legnagyobb reptérteljesítmények persze még elmaradnak a 2019-es csúcsoktól, ott sikerült a legjobban az év, ahol legerősebb a belföldi forgalom.
A korábbi típust leváltja az Extra Large, felszabadul az ST-k kapacitása. A helikoptertől a műholdakig, új rakodási rendszer.
A UPS további Boeing 767-eseket kötött le, folytatódik az elképesztő cargo-reneszánsz.
Jónéhány évig volt látható az Il-76-os Ferihegyen. Kalandos repülés Jerevánba, a navigátor üvegkabinja és az Elbrusz csodája.
A teherszállítás sikere jelentős részben a Cargo City működésén múlik. Az Alibaba-féle elosztóközpont révén egyre több az áru Kínából.
A sivatagi tárolóreptereken keresik az alkalmas gépeket, megszületik az első európai átépítő központ, egyre inkább kellenek a keskenytörzsűek.
Minimálisan csökkent cargo-teljesítmény, különösen erős utolsó mnegyedévvel. Cargo City, a vírus elleni harc bástyája.
Hogyan lehet garantálni, hogy hűtve maradjon az oltóanyag? Megint be kell vetni az utasszállítókat?