Csődbe viheti egy bírósági döntés az Ukrán Vasutakat
Az áruszállítás közelmúltbeli növekedése és nemzetközi terjeszkedési terve ellenére most nehéz helyzetbe került a vasúttársaság.
Az áruszállítás közelmúltbeli növekedése és nemzetközi terjeszkedési terve ellenére most nehéz helyzetbe került a vasúttársaság.
A litván nemzeti vasút (LTG) a napokban kötött egyetértési megállapodást az Ukrán Vasúttal (UZ) a szolgáltatás elindításáról.
Az ukrán biztonsági szolgálat megerősítette, az Antonov repülőgépgyártó vállalat vezetőinek hanyagsága közrejátszott az Antonov An-225 Mrija megsemmisülésében.
Az Ukrán Vasutak (UZ) a litván nemzeti vasút LTG-vel együttműködve közlekedtet tesztfuvarokat Kijev és Kaunas között.
A cseh magánvasút komoly ukrajnai terveket dédelget: még az idén szeretné elindítani a Prága−Csap járatot, idővel indítana Kijev−Berlin járatot is, sőt a Csap−Munkács normál nyomtávú vonalat saját költségére villamosítaná.
A lengyel határtól Kijevig vezethet az európai standardnak megfelelő pálya.
Az ÖBB Rail Cargo Group (RCG) az Ukrán Vasutakkal (Ukrzaliznyicja, UZ) indítja el Bécs és Kijev közötti intermodális TransFER-szolgáltatását.
A lengyelországi fejlesztések, a Rail Baltica és a visegrádi négyeket összekapcsolni tervezett V4 hálózatok összehangolásáról írtak alá együttműködési szándéknyilatkozatokat Varsóban.
A felek által aláírt szándéknyilatkozat szerint a hatvan orosz gyártmányú kocsi humanitárius segélyszállítmány keretében érkezik az ukrán fővárosba.
Messze a lengyel határ, nem lenne veszélytelen a felszállás a drón- és rakétatámadások közepette.
A török és a kínai szál, sőt, volt, amikor maga Putyin akarta volna befejezni a gépet. Az ukrán elnök szerint 800 millió dollárból építik meg az elpusztult óriásgép utódját.
Öt An-124-essel folytathatja a légitársaság. De a legnagyobb kérdés: túléli-e adminisztrációs központja, technológiai dokumentációja pusztulása után maga az Antonov, a tervező intézet és gyártó bázis?
A nyugat-európaiak áthelyezik nappali rövid fordulókra az eddigi éjszakázó kijevi járataikat. Figyelmeztetés: a légiutak lehetősége az ország elhagyására rövid időn belül változhat.
Az államfőnek nem tetszett, hogy magántársaságokon múlt az állampolgárok hazamenekítése a járvány kezdetén. Hatalmas a pezsgés az ukrán piacon, további két új légitársaság!
Az európai Nyitott Égbolt összesen tizenkét repteret nyit meg, a Wizz bővít, a Ryanair is készülődik. Európai repülésbiztonsági és fogyasztóvédelmi normák Ukrajnában is.