indóház

Vasút Nagyvasút Kisvasút Városi vasút Vasútmodell Kiemelt ajánlatok

Az előcsalogatott Mk49-es a friss Indóházban

T. H. F.   ·   2024.06.02. 08:00

Megjelent a június–júliusi Indóház, benne a Jugoszláviának szállított Mađarica Bobókkal, a korai biztber kosárjelzőkkel, Jeszenszky Géza interjúval, az 1-es számú, hegyeshalmi vasútvonal mindennapos feszültségeivel, a BuBe szerbiai szakaszának a küszöbön álló befejezésével, és persze a győri Wilhelm Pieck Magyar Vagon- és Gépgyár a Hűvösvölgyben régóta vajúdó, de egy menet erejéig magát megmutató Mk49-esével.

Vasút Nagyvasút Kisvasút Városi vasút Vasútmodell

Indóház, XX/2. 2024. április–május, a kötöttpályás olvasnivaló

iho.hu   ·   2024.04.03. 14:14

Dióhéj: szomorú Szergej-sors, avagy hol Dombóvár állott, most kőhalom; a MÁV V46 sorozatú villamos mozdonyai, a Szöcskék; a világ legnagyobb számban megépített és forgalomba helyezett motorvonata, a Ganz-MÁVAG D1; Délkelet-ázsiai fejlődési pályák szigeti rónákon és esőerdőkben, őszinte kritika az A.C.M.E M63-asáról.

Vasút Nagyvasút Kisvasút Vasútmodell Városi vasút

Indóház, 2023. október–november: vivát, Csörgő! Az M41-es mindmáig bázismozdony

T. H. F.   ·   2023.10.06. 12:00

Végül úgy alakult, hogy minden további nélkül tetten érhető egy markáns cseh, szlovák vonulat a legfrissebb Indóházban, de, ahogy a Szolgálati közleményben is írtam volt, a cseh és a szlovák vasút már csak azért is hálás téma, mert arrafelé teljes fordulatszámon működik a vasúti örökség megóvása.