Akiem-Astride-ot tesztel a MÁV-Start
A 490-es sorozatú villanygépek lehetnek a vasúttársaság újabb bérelt mozdonyai.
A 490-es sorozatú villanygépek lehetnek a vasúttársaság újabb bérelt mozdonyai.
A Deutsche Bahn Vectronja hasít majd fel és alá, miután a kivitelező jóval a határidő lejárta előtt átadta a megrendelőnek a 108 kilométeres, tetőtől talpig felújított, 200 kilométer per óra sebességre engedélyezett vasútvonalat.
A napokban elkezdődtek a próbamenetek a felújított pályán, egyelőre még csak az állomás és a Belgrád felőli bejárat között.
Az afrikai ország vasúttársasága, a TRC tizenhetet vásárol az E6800 sorozatú villanygépekből.
Bobó, Szergej és Traxx is húzta az ex-gyseves kocsikat. Képriport.
A lengyelek hazai gyártású villamosmozdony-típusának egyik példányával minden eddiginél magasabb sebességet sikerült elérni egy nagysebességű teszt során.
A prototípus szerelvény készíti elő az utat a Vittal One elnevezésű, villamos- és hidrogénhajtású hibrid motorvonathoz.
Információink szerint a váci oldalban és a 100-as vonalon is futópróbázik a cseh szerelvény.
A spanyol gyártó a legújabb nagysebességű motorvonatával végzett tesztjei során átlépte a 360 kilométer per órás tempót.
Kedden Szabadbattyán és Kenese között élesztették a felsővezetéket, a GYSEV Cargo Vectronjával próbálták ki.
Egy hét múlva megérkezhet Szentesre. Közben a MÁV azt is közölte, hogy szeptember végén indulhatnak csak el a szerelvények, iskolakezdésre nem tudnak forgalomba állni.
A CER vasúttársaság továbbította a hideg motorvonatot Rajkáról Dunakeszire.
A DSB negyvenkét korszerű Siemens-mozdonya közül az első három hamarosan forgalomba is áll.
Újabb izgalmas futópróbákat vittek az emeletes vonatokkal, de a határzár megint keresztbe tehet a KISS-eknek.