Egy lépéssel közelebb a közös menetrendhez
Fónagy János foglalkozik vele. Sikerül neki? Jó kérdés! Előveszik Vitézy Dávid korábbi tanulmányát? Még jobb kérdés!
Fónagy János foglalkozik vele. Sikerül neki? Jó kérdés! Előveszik Vitézy Dávid korábbi tanulmányát? Még jobb kérdés!
Egységes menetrendet, tarifát és -jegyrendszert hoz a vasút folyamatban lévő műszaki fejlesztése; átláthatóvá válik az utastájékoztatás is.
Több gyorsforgalmi út kikerül a fizetés alól, az autópálya-matricák nemcsak a megyehatárig, az első lehajtóig lesznek érvényesek.
A Bombardier MÁV Kft. egyre kevesebb hazai megbízást kap.
A minisztérium vasútitarifa-bonyolítási akciójának legújabb eleme a hat évnél fiatalabb gyerekek és a 65 évesnél idősebbek számára havi 1500 forintért váltja ki a pótjegyet. Az otthon nyomtatott jegy 3 százalékkal lesz olcsóbb.
Fónagy János mai bejelentése szerint az alacsony komfortfokozatú vonalakon 15 százalékkal kell majd kevesebbet fizetni.
A szolnoki járműjavítóban azt ígérik, idén már utazhatunk a két kocsival.
Többek között a BKV, a Volán és a MÁV szakszervezeteinek képviselői ültek tárgyalóasztalhoz.
Naponta 7 millió ember tömegközlekedik Magyarországon, közülük csak minden ötödik vesz teljesárú jegyet.
Az átszervezések miatt eddig beszerzési stop volt érvényben, ezt oldották föl most.
Forrás lenne új járművekre, de a Volán-társaságok átalakítása késik, ezzel a beszerzés is.