Csak decemberben veszik fel a forgalmat Újvidék–Szabadka között
Röszke felé pedig várhatóan Flirtök fognak járni, ha elkészül a villamosítás, leghamarabb jövő tavasztól.
Röszke felé pedig várhatóan Flirtök fognak járni, ha elkészül a villamosítás, leghamarabb jövő tavasztól.
A svájci gyártó a jövő vasútját hozza el Berlinbe szeptember 24. és 27. között. Cikksorozatunk második részében az ÖBB tűzoltóvonatáról, a DB Regio Flirt Akkujáról, a keskeny nyomközű Centovalli-vonatról, valamint a berlini metró új szerelvényeinek egyikéről számolunk be.
A napokban aláírt keretszerződéssel jelentős flottafejlesztést hajt végre a lengyel regionális vasúttársaság.
Az azeri nemzeti vasút ADY négy szerelvényt állít csatasorba a Baku–Ağstafa viszonylaton.
A napközbeni sűrű vonatközlekedést éjjel kiegészítő járatokkal együtt a nap 24 órájában lehetővé teszi az utazást a MÁV-Start a part mentén, valamint Budapest és a Balaton déli partja között.
A szerb nemzeti személyszállító vasút, a Srbija Voz 2021 végén rendelt meg tizennyolc villamos motorvonatot a svájci gyártótól, regionális viszonylatokra. A megállapodás már a harmadik üzlet a felek között.
A már forgalomba állt szerelvényeket a legkorszerűbb fedélzeti vonatbefolyásoló rendszerrel szerelték fel.
Az első Stadler-motorvonat 2013. december 6-án állt forgalomba a zöld-sárgáknál a Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vasútvonal korszerűsítésének részeként. A flotta azóta húsz szerelvényt számol.
Heteken belül befejeződik a Stadler-szerelvények egységesítése: elbúcsúzunk az utolsó piros Flirttől, már csak kék-fehér flottaszínekben futnak.
A Stadlerrel kötött, összesen akár százhúsz motorvonat beszerzését lehetővé tevő keretszerződésből első körben tizenhat szerelvényt hívott le az ÖBB.
A svájci gyártó két siedlcei összeszerelésű járművet: a szerbek új Flirtjét és a szarajevói Tango villamost hozta el az idén tizenötödik alkalommal megrendezett gdański nemzetközi vasúti szakkiállításra. A járművek jelentős mértékben javítják majd a balkáni régió tömegközlekedését.
Az osztrák vasúttársaság akár százhúsz Flirt Akkut is beszerezhet a Stadlerrel kötött keretszerződés értelmében.
A litván LTG Link első körben tizenöt Stadler-motorvonatot vásárol, melyek egy része akkumulátoros üzemű.
Több mint kilencszáz motorvonat gyártásában a Stadler szolnoki üzeme is részt vett.
Javul az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő motorvonatok utaskomfortja, a biztosítóberendezési fejlesztésekkel lehetővé váló sebességemelésekkel pedig a jövőben még több vonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális sebességüket.