Típusengedélyt szerzett és rendszámot kapott az új magyar elektromos busz
Mostantól a közlekedők akár az utcán is találkozhatnak a Ganz–SOR EBN8 elektromos midibusz prototípusával, és beindulhat a sorozatgyártás is.
Mostantól a közlekedők akár az utcán is találkozhatnak a Ganz–SOR EBN8 elektromos midibusz prototípusával, és beindulhat a sorozatgyártás is.
Az Ikarus 120e típusú, környezetbarát kocsikkal Balatonfüreden, Hajdúszoboszlón, Keszthelyen, Komáromban, Komlón és Tatán zöldül a helyi autóbusz-állomány.
Teljeskörű megoldásokat kínáló e-depók kialakítására írt alá szándéknyilatkozatot a két vállalat.
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.
A berlini szakkiállítás és -vásár az autóbuszos szektort is megszólítja: idén nyolc gyártó tizenegy járművet vonultatott fel a Berlin Messe nyárikertjében, a Bus Display részlegen. Előtérben az emissziómentes hajtás és az önvezetés; BYD, Ebusco, Karsan – és az Ikarus is jelen volt!
„1884 óta az utasok szolgálatában” – száznegyven éves a DKV, ennek alkalmából szeptember 29-én, vasárnap rengeteg programmal várják az érdeklődőket az ingyenes DKV Napon.
Az Ikarus 80e típusú elektromos autóbuszt két napon keresztül tesztelik a város utcáin a Belgrádi Egyetem munkatársai.
A júliusi zalaegerszegi tesztüzem után Szegedre érkezett a BYD első Magyarországon gyártott, csuklós kivitelű elektromos autóbusza. A BYD eBus B18 típusú járművet augusztus 27-étől szeptember 8-áig teszteli a Volánbusz a szegedi helyi közlekedésében.
Komáromban készült az a hat e-busz, ami a közelmúltban kezdte meg szolgálatát Németország második legnagyobb körzetében működő közlekedési vállalatánál, a Rhein–Sieg Verkehrsgesellschaftnál.
A társaság a GANZ-SOR EBN8 nevű elektromos midibuszához dolgoz ki vezérlőrendszert.
A zöld rendszámmal 2023-ban munkába állt járművek több mint hatvan százaléka tisztán elektromos hajtású volt.
Az Ikarus Járműtechnika Kft. és a felsőoktatási intézmény közös projektjének célja egy önálló értékesítésre is alkalmas, elektromos meghajtású autóbuszalváz-család létrehozása volt.
A kínai gyártó több innovatív elektromos autóbuszát is bemutatja a buszipar brüsszeli rendezvényén.
A társaság az elmúlt másfél évben száz új elektromos autóbuszt állított forgalomba, összesen 17,8 milliárd forint értékben.
A nevadai Renóban bemutatott újgenerációs Vision nagyobb a hatótávolsága és gyorsabban tölthető az akkumulátora.