Jelentős elektromos BYD-buszflottát hoz Budapestre az ArrivaBus
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.
Az Arriva három országot, Belgiumot, Hollandiát és Németországot összekötő vonata, a Drielandentrein/Train des trois pays (RE18/Limax) csak június végén indul el, mert a viharokban megsérült vasúti infrastruktúra megerősítése a tervezettnél több időt vesz igénybe.
A Deutsche Bahn (DB), a Stadler, és annak AngelStar leányvállalata először látott el mozdonyokat az egységes európai vonatbefolyásoló rendszerrel a jármű gyártója nélkül. Ez hozzájárulhat az ETCS gyorsabb németországi bevezetéséhez.
A tíz európai országban aktív közlekedési vállalatot a miami központú, világszerte jelenlévő I Squared Capital befektetési alap vásárolja fel.
A vevő, a müncheni székhelyű magántőke-befektető Mutares növelni kívánja a működési hatékonyságot, és feltett szándéka, hogy kiaknázza „erős szakértelmét a közszférabeli szerződések pályáztatásában” .
A következő hónapokban jelentősen megújul a főváros buszflottája: a BKK megrendelésére, az ArrivaBus Kft. tulajdonában és üzemeltetésében májustól júliusig 75 szóló és 75 csuklós klimatizált, alacsony padlós és környezetbarát jármű érkezik Budapestre.
A tavalyi rekordévet sajnos visszaesés követte a buszbeszerzésben.
A Stadler motorvonata bebizonyította, hogy kizárólag akkumulátoros üzemben is megfelelően használható a felsővezeték nélküli vonalakon.
A nyertes szolgáltató tizenöt évre kap közszolgáltatási szerződést a vonalra.
Az észak-csehországi Chřibská állomáson gyulladt ki a Šluknovból Kolínba tartó gyorsvonat szerelvénye.
Kifogyott a homok, így pótlóbuszt kellett hívni Csehországban.
Az új menetrend első napjainak a vesztese az Arriva, kissé kaotikus a napokban a cseh vasúton közlekedni.