Megépülhet a zalaszentiváni delta
Tíz évvel ezelőtt kezdte el a GYSEV a projekt előkészületi munkálatait. A deltavágány megépítésére szóló felhívási eljárás nyitott, a megoldásra 840 napja lesz a kivitelezőnek.
Tíz évvel ezelőtt kezdte el a GYSEV a projekt előkészületi munkálatait. A deltavágány megépítésére szóló felhívási eljárás nyitott, a megoldásra 840 napja lesz a kivitelezőnek.
A Gajdos Márk által kezelt Vasparipák Facebook-oldal az idei ősz első szombatjára, szeptember 7-ére, fotós különvonatot szervezett a Zalába. Nem is akármilyet!
A forgalmi szolgálattevő tavaly karácsonykor ittasan elaludt munkahelyén, a felsőrajki vasútállomáson, ami miatt egy ideig nem közlekedhettek a vonatok.
Több fontos változásra lehet számítani a nyugat-dunántúli vonatközlekedésben december 10-étől.
A szállítmányok egy része viszont Záhonyt kihagyva, Lengyelországon vagy Szlovákián át menne. A horvátok jelentős vasútfejlesztést terveznek, Magyarországon a 17-es vonal alsó részét kellene villamosítani. Ezekhez viszont még évek kellenek.
A különleges szállítmányt ismét a CER vasútvállalat fuvarozta.
Aláírták a projekt előkészítésének engedélyezési terveire vonatkozó szerződést.
GYSEV-es járműbeszerzések, jöhetnek a MÁV-os KISS-ek, fogynak a régi mozdonyok, kész az esztergomi villamosítás, Sátoraljaújhely felé pedig megkezdődött.
A Zalaszentiván és Nagykanizsa közötti ötvenkét kilométeren 2021-nél hamarabb biztosan nem épül ki a felsővezeték.
Eljátszottunk a gondolattal, milyen közlekedési beruházások valósultak volna meg – vagy éppen nem –, ha már korábban álljt parancsolunk az Uniónak. A vaspályák helyzete.
Rövidül az utazás Nyíregyháza és Mátészalka között, és több vonat áll meg Dunaújváros-Külsőn.