Szent Tehén
Nem túl izgalmas időszakot élt meg a 265-ös Szergej az utóbbi hónapokban. Elfogytak a rendszeres munkák Budapesten, egész tavasszal a legizgalmasabb dolog a gép életében a kelenföldi kitolózás volt. Még ekkor is szolgálatok teltek el mozgás nélkül, a 265 elment Kelenföldre, majd órák múlva hazament gépmenetben Ferencvárosba. A körvasúton is csak nagyon ritkán bukkan fel egy-egy oszlatott tehervonat élén, ugyanis a Rail Cargo Hungaria csak nagyon ritkán hagy már ott vonatokat az elővárosban.
Aztán nyáron újra elkezdték rakni a sódert Délegyházán, és mivel nincs másik Szergej Ferencvárosban (a Keleti rendezőben ügyködő fix remot gépet leszámítva), mindig a 265-ös szolgálja ki a bánya iparvágányát. A változatosság kedvéért ezek a vonatok teljesen ad hoc módon közlekednek, ha meg is van rendelve aznapra a vonat, akkor sem biztos, hogy közlekedik, a Cargónak többször gondot okozott egy irányvonatnyi üres vagon összeszedése. Aztán néha mégis sikerül, és sokórás késéssel megérkezik a bányába a járat. De arra is többször volt példa, hogy a nem megfelelő kommunikáció miatt a 265-ös elment gépmenetben Délegyházára, de mivel nem volt ott a papíron létező üres vonat, gépmenetben, dolgavégezetlenül haza is ment. Ez nem kis pazarlása a végrehajtó személyzetnek, hiszen a mozdonyvezetőn (és gépén) kívül két tolatásvezető is malmozással tölti az adott napot. És persze olyan is volt, hogy már Ferencvárosba ért az üres vonat, a 265-ös meg elment éjjel anyagolni, majd Győrben vagy Komáromban maradt. Mire találtak egy Bobót, elment újabb fél nap.
Szóval nehéz ügy a délegyházi bánya kiszolgálása, reméljük, azért a vasúti szállítástól nem megy el a kedve a megrendelőknek. Egyébként Szentesre, Szarvasra és Hódmezővásárhelyre húztak sódervonatokat augusztusban.
* * *
Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!