Széll Kálmán tér: az építés jelei

iho   ·   2015.04.21. 21:15
00kicsi

A legelső, amit építettek is a téren, a Szilágyi Erzsébet fasori vágány folytatása volt. Lassacskán azonban kezd kialakulni a tér építményeinek képe is, elkezdték alapozni az új ügyfélközpontot, és a Postapalota felőli váróhelyiséget is.

Ez itt alapozás és szigetelés, kérem! Itt lesz a BKK új ügyfélközpontja<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(Horváth András felvételei)

A metróállomás melléképületeit viszont még nem bontották el teljesen, jelenleg az alapok feltárásánál és eltakarításánál tartanak. Kezd kialakulni a Széna tér felőli vágánybekötés, a túloldalon az alagútnak viszont egy centiméternyi része sem látszik már ki a depóhalom alól.

A mellékelt videót emlékeztetőnek szánjuk: milyen is lesz a tér, ha elkészül?

„Budán, a vár alatt, van egy kedves tér” – Az iho.hu Moszkva Széll Kálmán tér-dossziéja

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.