Frissítő automatát tesztel a ZSSK
A Pantereken lehet kóstolni a finomságokat, ha beválik, elterjesztik az önkiszolgáló automatákat.
A Pantereken lehet kóstolni a finomságokat, ha beválik, elterjesztik az önkiszolgáló automatákat.
A szerződés betűje szerint előbb tizenöt mozdonyt bérelnének, amit később megvásárolhatnak, további tizenöt nagyvas bérlése pedig opció. A Gorillákat meg küldik nyugdíjba...
Az átlagkereset a vasúttársaságnál 2050 euró, mozdonyvezető akár 2330 eurót is kereshet havonta. Bruttóban.
Európai Uniós forrásokból és némi önerőből fedezik a költségeket.
Az idei év első félévében a vonatok 98,34 százaléka közlekedett le pontosan, azaz késett öt percnél kevesebbet.
A ZSSK idén is több viszonylaton indít kirándulóvonatokat, kedvező árú heti- és havibérlet is váltható a vasúton.
Az utolsó üzemképes kassai szerelvény iránt az ottani gyermekvasút érdeklődik.
Tizenegy kilométer hosszú szakaszon újul meg a pálya Poprád és Védfalu között, két és fél perccel rövidül a menettartam.
A szállítmányok egy része viszont Záhonyt kihagyva, Lengyelországon vagy Szlovákián át menne. A horvátok jelentős vasútfejlesztést terveznek, Magyarországon a 17-es vonal alsó részét kellene villamosítani. Ezekhez viszont még évek kellenek.
A vasúti kocsik a kelet- és közép-szlovákiai vonalakon teljesítenek szolgálatot.
Az incidens a Kassáról Zsolnára tartó esti gyorsvonaton történt Igló (Spišská Nová Ves) állomáson.
Sokkal kevesebb a fehér és a piros szín árnyalata is más lett. Ezek nagyon fontos dolgok.
Szeptemberre ígérte a ZSSK az első új Pantert a keleti régióba, de még sehol semmi. Megkérdeztük, eltévedtek-e a párducok.
Az év végéig teljesen kivonja a ČD a 460-as sorozatú pantográfokat. Már csak Olmütz környékén cirkálnak.