Épül a drót Balmazújvárosig
Amilyennek már sosem fogjuk látni a 108-ast. Simon Zsolt képriportja következik.
Amilyennek már sosem fogjuk látni a 108-ast. Simon Zsolt képriportja következik.
A már elkészült Debrecen és Nagymacs közötti pályafelújítást követően Balmazújvárosig folytatódik a vasúti pálya felújítása és villamosítása. A pályarekonstrukció miatt idén jelentős korlátozásokra kell számítani Debrecen és Balmazújváros között.
Június elsejével ismét visszatérnek a személyvonatok a vonal teljes hosszára. A nemrég bevezetett interrégiókat viszont felszámolja a MÁV-Start, így újfent át kell szállni Füzesabonyban. Jövőre folytatódik a felújítás Balmazújvárosig, és jön a villamosítás!
Három hétig, a nyári menetrend bevezetéséig átmenetileg jelentősebben megnő az eljutási idő.
Az uniós támogatás felét Budapest és agglomerációja használhatja fel, elsősorban a nagyvasút és a HÉV-ek korszerűsítésére.
Véget ért a több évig tartó vágányzár, június 5-étől ismét végigmennek a személyvonatok. Ott voltunk az első napon.
Kiírta a közbeszerzést a NIF a Balmazújváros–Macs szakasz fejlesztésére és a Debrecenig történő villamosításra.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló szeptember 23-ától szeptember 29-éig.
A vártnál kevesebb tehervonat jár, így szeptember 30-ától ismét közlekedhetnek a személyvonatok Debrecen és Balmazújváros között.
Kell a tehervonatoknak a pálya, így Debrecen és Balmazújváros között pótlóbuszok fognak járni decemberig.