Vonattal Dalmátföldön
Dalmácia legfontosabb csomópontja, az egykor szebb napokat megélt pályaudvar, Knin (Tinin). A délszláv háború előtt számtalan ablakos vonat koptatta sínjeit, mára ennek csak töredéke közlekedik erre. Északi irányba három vonal fut, a 71-es Zadar, a 70-es Gospić–Zágráb, illetve Fiume, valamint a jelenleg „halott” 72-es Bihać felé, amely 1991-ig villamosított fővonalként szolgált Zágráb és Belgrád irányába. A felsővezeték maradványai még ma is megvannak, szomorú a lassú pusztulás látványa. Dél felé a 70a vonalon juthatunk Perkovičon át Splitbe és Šibenikbe. A teherforgalom jelentős Split, továbbá Šibenik, és Zadar kikötőihez.
A vontatási feladatokat zömmel a dízel-elektromos 2062-es (James) látja el szóló, vagy csatolt üzemmódban, de olykor jár erre 2063-as (Karavel), és 2061-es (Kennedy) is. Intercityként a Bombardier által gyártott 7123-as billenőszekrényes motorvonat jár, zágrábi, vagy spliti uticéllal. Személyvonatként Zadar és Šibenik irányába a 7122-es Fiat motorkocsi, Perkovič–Split között pedig 2062-essel vontatott, általában kétkocsis szerelvény közlekedik. A tolatási feladatokat 2132-esek végzik.