Újabb bővülés az MSTS-ben

Zadravecz Ádám   ·   2011.07.15. 15:00
title

Ismét dízelszag terjeng az  MSTS berkeiben, Vécsei László elkészült egy Interpici-modellel, ami már magában is ritkaság, hiszen ráncfelvarrott Bz-ből alig van a játékban. Saját vezetőállással sajnos nem rendelkezik, tehát a régi bézé kabint használja, de amint sikerült fotókat szerezni, azt is el fogják készíteni hozzá.
Másik remekműve a mostanában a Déli pályaudvarra a tapolcai gyorsokkal feljáró egyik remot Szergej, az M62 313-as is elérhető lett.

Újabb remot Szergejjel gazdagodott a flotta

Igazi ritkaság az Interpici az MSTS-ben

Elérhetővé vált egy hangmódosítás az Alföld pályahálózatra, amely immáron maximálisan élvezhető, 44.1 kilohertzes hangzást nyújt. Ugyanilyen minőségben készült egy gyorsvonati hangcsomag, valamint egy jócskán módosított Bp-By kocsikhoz tartozó pakk. Telepítés során figyeljünk a leírásra, így működni fog. Letölthető V43-1048 weblapjáról, a hangok menüpontból.

Az előző összefoglalóban beharangozott Kecskeméti Kisvasút 35 kilométer/órás verziójához is elkészült a frissítés, amely tartalmazza mindazokat a javításokat, amiket a 60-as verzióban már sikerült korrigálni.

Nagy örömhír mindenki számára, hogy igen előrehaladott állapotba ért a Budapest–Hegyeshalom–Bécs, azaz az egyes számú fővonal Budapest–Győr szakasza. A pályát az építők már jelzőzik, javítják a fennálló apróbb hibákat, és végül egy alapos tesztelés után mi is kipróbálhatjuk Színkeverőék fantasztikus munkáját.

Vélhetően a nyári szabadidő miatt, fellendültek az activity kiadások. A teljesség igénye nélkül vezethetünk személy-, gyors- és tehervonatot, a Balaton-parti 35°C-ban, az alföldi rónaság délibábjaiban, tologathatunk, rendezhetünk Békéscsabán is. Vezethetjük a Székely gyorsot és a Csíksomlyó expresszt, de a fiktív pályák sem szenvedtek hátrányt, mind a Z-Line-ra, mind a Magyarország pályára kaptunk küldetéseket. Az alábbi képek magukért beszélnek, a képekre kattintva szemezgetünk a kínálatból.

Tartalékszolgálatot láthatunk el Békéscsabán

Én is tartoztam még az előző összefoglaló óta az M63-assal és a 424,361-el. Sikerült részben megoldani a hozzáférési problémákat, így azok is elérhetőek a www.vm15.hu oldalon. Nemsokára egy kisebb ráncfelvarráson átesett V42-es modell, egy Leó is követi a sort.
A 328-as gőzgépnek sikerült végre stabilizálni a fizikáját, és a különféle üzemanyag használatát is, lényegi módosításokat már nem kell rajta végezni, figyeljék továbbra is a VM15-öt, hamarosan az is elkészül.

A felújított Leó is hamarosan elkészül

Kapcsolódó hírek