Új utakon Kőbányán

Kemsei Zoltán   ·   2014.06.11. 16:45
00kicsi

A Mázsa térnél egyszerre kell a Bihari utcából, a Kőbányai útról és a Pongrácz útról érkező forgalmat átvezetni Kőbánya alsó vasútállomás alatt, majd a Vaspálya, a Kápolna utcákra és a Kőrösi Csoma Sándor útra továbbvinni. A két forgalmi sávot azonban keresztezi a 3-as villamos pályája, amelynek eddig csak az egyik fele készült el.

Ismét lezárták a Vaspálya utcába tartó sávot<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a szerző felvételei)

Drasztikusan megváltoztatták a forgalmi rendet, a kőbányai buszvégállomásról ismét nem lehet egyenesen a vaspálya utcába hajtani, a 151-es autóbuszok terelőútvonalon járnak: a végállomásról kiindulva a 217-es busz útvonalán, az Állomás és a Halom utcán a Martinovics térig, majd onnan a Bolgár utcán át közelítik meg a Vaspálya utcát.

Ami a vasútépítést illeti: a Kápolna utcai visszafogónál és a Kőrösi Csoma Sándor út–Kápolna utca kiágazásnál már a váltóállító műveket szerelik, és fektetik a Mázsa tér vágányait is. A Kőrösi Csoma Sándor úton a füvesítést készítik elő, egyelőre a termőföld terítésével.

Az új sávok Kőbánya alsó vasútállomás alatt

A 3-as villamos felújításával több cikkünk is foglalkozik, tekintse meg őket!

Feltúrták Kőbányát
A Zalka egy hónapja
Csak zöld tárcsa lesz a Fehér úton
Kőbánya, ahol mindig zöld (lesz) a fű
Mintha elvágták volna
Mi a helyzet a Kápolna utcában?
Hegymenetben halad a hármas
Odafent majdnem kész a 3-as
Váltó lesz – most kőhalom
Váltóláz Kőbányán
Isten veled, egyvágány!
A Bihari utca metamorfózisa
A nyári hajrá következik

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.