TT-Taurus tesztje

Tóth Gábor   ·   2011.07.29. 16:00
00

Az 1:120-as méretarányban modellezők tudják, hogy viszonylag kevés a MÁV színeiben elérhető vontatójármű és egyéb gördülőállomány, ezért hatott örömhírként a nürnbergi vásárt követő idei újdonságkatalógusban bemutatott magyar Teknő.

Végre gyári festésben a karakteres „kekszet” viselő Teknő

A friss modellek között csupán fotómontázzsal illusztrált mozdony pontos „kilétét” csak a szorosabb fizikai kapcsolat során deríthettük ki, így most már tudjuk, hogy a flotta kilencedik gépét sikerült megalkotniuk a sonnebergi tervezőknek. Az 1047 009-4 pályaszámú mozdony a PIKO-tól megszokott, az általuk „Hobby” kategóriába sorolt minőségi színvonalat képviseli. Ennek megfelelően a ma már igen széles TT méretű piacon húszezer forintos árszint alatt kapható, ami egyértelműen a megfizethető kategóriát jelenti a magyar járművekre éhes közönség számára.

Az 1047 009-4-es pályaszámú gép festése és feliratai a „Hobby” kategória színvonalát reprezentálják – ráfért volna egy pontosabb maszkolás

Mivel a modell nem formaújdonság, ezért semmilyen olyan műszaki újítással nem szolgál, ami eltérne a PIKO eddig megjelent Tauruszaitól. Jelen esetben csak és kizárólag a magyar színvilágnak örvendhetünk igazán.

Érezhető tónuskülönbségek látszanak a hazai átfestés és a gyári kivitel között

A mozdony és az alapsorozat összehasonlító és mélyreható műszaki tesztjét az Indóház szeptemberi számában mutatjuk be.

A modell gyors megmérettetését a Modell&Hobby szaküzletnek köszönhetjük.

Kapcsolódó hírek

Közút Automobil

Régi idők Forma-1-e a Balaton partján

Harmati Marcell   ·   2024.06.09. 14:10

A népszerű olasz sportautómárka, a Ferrari, tesztelési lehetőséget hirdetett a Balatonfőkajár határában a közelmúltban felépített versenypályán, a Balaton Park Circuit-en. A háromnapos eseményen három, korábbi F-1-es Ferrari körözött az aszfalton.

 

Vasút Nagyvasút Kisvasút Városi vasút Vasútmodell Kiemelt ajánlatok

Az előcsalogatott Mk49-es a friss Indóházban

T. H. F.   ·   2024.06.02. 08:00

Megjelent a június–júliusi Indóház, benne a Jugoszláviának szállított Mađarica Bobókkal, a korai biztber kosárjelzőkkel, Jeszenszky Géza interjúval, az 1-es számú, hegyeshalmi vasútvonal mindennapos feszültségeivel, a BuBe szerbiai szakaszának a küszöbön álló befejezésével, és persze a győri Wilhelm Pieck Magyar Vagon- és Gépgyár a Hűvösvölgyben régóta vajúdó, de egy menet erejéig magát megmutató Mk49-esével.