A nagy Nohabos Lgs-szállítás
Ahhoz képest, hogy az M61-es sorozatot selejtezték és kivonták a forgalomból, a mai napig hat gép dolgozik a húszból. A tízes egy alapítvány tulajdona, a tizenhetest a pályások használják a mérővonat továbbítására, míg a maradék négy (két bordó, csíkos: az egyes és a húszas; és két narancssárga: a hatos és a tizenkilences) a MÁV-Nosztalgia Kft. kötelékében van. A csíkos gépekkel főleg külön-, élmény- és nosztalgiavonatok élén lehet találkozni, míg a narancssárga mozdonyok főleg bérmunkát végeznek. Pályaépítő szerelvényeket, anyagvonatokat mozgatnak az országban.
A hét közepén az M61 006 kapott feladatot: Vácról a debreceni járműjavítóba vitt öt Lgs-kocsit, néhányat pedig elhozott onnan. A tehervonat sajnos többórás késéssel közlekedett, így sem a visszaúton, sem a Füstibe hazatérő gépről nem lehetett értékelhető felvételt készíteni.
* * *Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!