Szerintünk 43 nap múlva kész a támfal ideiglenes helyreállítása
A Jobbik is megszólalt Déli pályaudvar-ügyben: a jobboldali párt úgy látja, csak a 2-es metró Kelenföldre vitele és a 4-es metró meghosszabbítása után lehet megszüntetni a Déli pályaudvart.
Staudt Gábor, a párt országgyűlési képviselője arról beszélt, hogy választási programjukban is szerepelt a Déli pályaudvar megszüntetése, de ezt kellő előkészítettséggel kell megtenni. A Jobbik álláspontja szerint ehhez először a pályaudvar-fejlesztés kell, másrészt kéreg alatt ki kellene vezetni a 2-es metrót a Délitől Kelenföldig, a 4-es metrót pedig a budaörsi virágpiacig meg kellene hosszabbítani. Jelezte: ebben az uniós pénzügyi ciklusban jelentős források vannak a vasút és a kötött pályás közlekedés integrálására. Staudt Gábor azon elvárását is megfogalmazta, hogy a zöldterület nem lehet kevesebb, az ingatlanmutyikat pedig ki kell zárni.
Császárné Kollár Tímea, a Jobbik Komárom-Esztergom és Pest megyei regionális igazgatója is a metróberuházások mellett foglalt állást, s kijelentette: ezek hiányában a kormány „visszakényszeríti” autóikba az agglomerációból érkezőket. Az ellenzéki politikus cselekvési terveket és hatástanulmányokat szorgalmazott.
Ám mindez nem történt meg: sem a bezárás, sem a párt választási programja. Viszont végre dolgoznak, haladnak. Épp ezér szerintünk 43 nap múlva kész támfal ideiglenes helyreállítása.
* * *