Rétté változott Várpalota állomás

Vörös Attila   ·   2014.08.12. 18:45
400_IMG_5800__140723_Varpalota

Nem akarunk demagóg, féligazságokra alapuló összehasonlító cikket írni arról, melyik közlekedési vállalat mennyit költ vágányfüvesítésre. Szeged és Debrecen után végre Budapesten is van igazi füves pálya, sőt a 3-as villamos felújítása után még több lesz a kőbányai szakasszal.

De most nézzük meg a MÁV várpalotai állomását, ahol az összesített füves vágánykilométer még mindig több, mint amennyi zöld villamospálya összesen van az országban. Idén ennek kedvezett az időjárás, ez van. Szerintünk sokkal szebb így, mint szárazra-sárgára gyomirtózva. Azt persze elfogadjuk, hogy a felépítmény szempontjából viszont a gazmentes állapot az egészségesebb.

Várpalota. Sok tehervonat sajnos nem zavarta a kilátást...

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Az NSK csapágyinnovációi az InnoTrans 2024-en

iho/vasút   ·   2024.07.03. 12:00

A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.