Pont öt éve
És ekkoriban nem csak megrendelve volt a heti három pár vonat, többnyire le is közlekedtek, esetleg az egyik irányban volt gépmenet. Öt éve még rakodtak Pakson szivacsot, ez adta a forgalom zömét. Csillogó ikerkocsikban szállították a nem túl súlyos szállítmányt, szép és gyakran igen hosszú vonatok adódtak. A szerelvények élén ráadásul akkor még a remot Szergej volt a nagy szám!
Aztán befejezték a szivacsszállítást a vasúton. Maradtak a kampányszerűen közlekedő gabonavonatok, a havi néhány vagon fa, és az Atomerőmű tartályai. Ma már eseményszámba megy, ha Paksra tehervonat közlekedik.
A paksi vicinális azért nem halt meg teljesen, az autópályaépítés idején (2009-ben) napi egy-két pár sódervonat is ledöcögött az atomvárosig. Idén áprilisban pedig megkezdték Dunaföldváron a bioetanol-rakodást, ami nagyjából kétnaponta 20-40 vagonos forgalmat generál.
Ja igen, azóta már személyvonat sem jár Paksra... A 2009 decemberi új menetrendben már nem szerepeltek a Bézék.