Őszi nosztalgia
Rengeteg utánajárás, belefektetett munkaóra és tesztüzem után elérhető a véglegesnek mondható 328-as gőzmozdony modellje. A gépet Microsoft Train Simulator lehetőségeihez mérten – automata fűtő nélkül is – az elérhető legreálisabban lehet üzemeltetni. Így az igazi ínyenceknek is kihívást nyújthat, de aki csak vezetni szereti, azok számára is valósághűbb lett a működés. A 328-as teljesen új, nagy felbontás,új fotó alapú vezetőállást kapott, szinte minden kezelőszerv a rendeltetésének megfelelően működtethető. A megfelelő és lassan elvárt magas minőség érdekében a textúrák természetesen fotó alapúak, nagy méretűek, és DXT tömörítéssel (ezzel az eljárással lehet a játékban a legjobb színminőséget visszaadni) vannak ellátva. Letölthető a www.vm15.hu weboldalról. Aki letölti vagy már letöltötte az alapcsomagot, az a korábban megjelent BETA verziót mindenképp távolítsa el, mert a két csomag együtt nem üzemszerű működést eredményezhet! Akit komolyabban érdekel a mozdonysorozat történelmi pályafutása, az ezen a linken nagyon érdekes leírást talál.
DSA CaüA Duna-Száva-Adria (DSA) vasúttársaság személykocsiparkjának egyik megmaradt példányát őrzi még ma is a magyar Vasúttörténeti Park, a gyorsvonati kocsi általában szerves részét képezi a nosztalgiaszerelvényeknek. Ennek a kocsinak a modellje is elkészült, szintén fotótextúrákkal lett ellátva, és a beltér is a valóságot idézi. Letölthető a www.vm15.hu weboldalról.
Egy keskenynyomközű pályakocsival is gazdagodtak a játékosok, a saját vezetőállással és egy plusz mellékkocsival rendelkező járművet a Microsoft Train Simulator megjelenítési problémái miatt érdemes a fejlesztés alatt álló MSTS-alapokra épülő Open Rail programban is kipróbálni. A pályakocsi a vm15 csapat oldaláról tölthető le.
ElőkészületbenEgy újabb projekt is hamarosan a végéhez ér, elkészülnek az Aaf 1200, a Baf 5000 valamint a Da 6400 sorozatú gyorsvonati kocsik. Mivel a sorozat egyetlen épen maradt példányát a szintén nosztalgiaflottás bárkocsi, a Da 6404 jelenti, így a megfelelő textúrák az Aaf és a Baf kocsinál egy-egy régi felvétel alapján készülnek el úgy, hogy azok a poggyászkocsihoz képest sok eltérést ne mutassanak.