Nonstop a csődbe
A társaság járatai a csőd miatt kedden álltak le. Az áprilisi indulás óta a társaság Kristiansandból repülte vonalait London City, Barcelona, Berlin, Nizza, Palma, Párizs és Párma desztinációkkal. Később Alicante, a törökországi Gazipasa és Manchester is felkerült a hálózatra, és a tervek szerint jövőre indult volna járat Görögországba Santorinire, a svájci St. Gallenbe, valamint Stockholmba a Bromma repülőtérre.
A társaság egyetlen lízingelt százszemélyes Embraer E–190-essel repült, a holland Denim Air engedélye alatt. Induláskor az volt a koncepció, hogy megerősítsék a város nemzetközi légi kapcsolatait, Kristiansandból ugyanis addig csak Alicante, Amszterdam, Gdansk és Koppenhága volt elérhető repülőgéppel. Ugyancsak ígéretesnek tűnt Dél-Norvégia és a világ egyik legjelentősebb üzleti központja, London City közti közvetlen légikapcsolat.
A cég egyébként saját AOC hiányában nem is nevezhette magát légitársaságnak, hanem utazási vállalkozásként lett végül bejegyezve. A cég alapítója egy norvég fagylaltgyáros, Espen Hennig-Olsen volt, aki Kristiansand repülőterének erősen növekvő, évi hét százalékkal gyarapodó forgalmára alapozta terveit, illetve a lízingelt Embraer kedvező hatótávolságára.
Mint arról az iho/repülés is beszámolt, még a cég beindulása előtt „ígéretes tárgyalások” zajlottak arról is, hogy a Flynonstop Budapestre is repül. A kérdés akkor az volt, hogy mely európai városok kerülnek még be a hálózatba, a jelöltek a magyar fővároson kívül Bécs, Prága, Lipcse és Róma voltak, de ezek a városok a csődig nem lettek részei a hálózatnak.
* * *
Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!