Jelentős késések a szobi vonalon
Rákospalota-Újpest állomáson elromlott a biztosítóberendezés. Emiatt a Budapest-Vác-Szob és a Budapest-Veresegyház-Vác vasútvonalon közlekedők a késő délutáni órákban átlagosan 35-40 perc késésre számíthatnak.
Rákospalota-Újpest állomáson elromlott a biztosítóberendezés. Emiatt a Budapest-Vác-Szob és a Budapest-Veresegyház-Vác vasútvonalon közlekedők a késő délutáni órákban átlagosan 35-40 perc késésre számíthatnak.
A Petroutilaj-3DRD eddig teljes mértékben a francia Compagnie de Chemnis de Fer Depertementaux birtokában állt, mely a részvények hetvenhat százalékát értékesítette a magyar vállalatnak.
A Dániát és Németországot a Balti-tenger alatt összekötni hivatott, tizennyolc kilométer hosszú közúti-vasúti műtárgyat előre legyártott elemekből rakják össze a vízben, ezzel a leghosszabb ilyen jellegű alagút lesz.
Egy Pendolino szerelvényt a Prága és České Budějovice között közlekedő Déli Expresszre irányítanak át, így két szakaszon is elérhető lesz a kétszáz kilométer/órás sebesség.