MagyarBrands díjat nyert a Magyar Logisztikai Egyesület

iho   ·   2024.10.28. 08:35
mle_magyarbrands_2024

Idén egyedüli logisztikai szakmai szervezetként részesült elismerésben az MLE: Kiváló Fogyasztói Márka lett.

Az MLE eddigi tevékenységeinek eredményeként és elismeréseként 2024-ben több jelentős kitüntetésben is részesült: nemrég Business Superbrands, most pedig MagyarBrands díjat nyert el, utóbbit Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában.

A 2010-ben alapított MagyarBrands program már másfél évtizede értékeli a legmegbízhatóbb és legeredményesebb magyar vonatkozású márkákat. A díj elnyerése nemcsak a díjazottaknak tekintélyes elismerés, hanem döntéshozatalkor, mint a minőség védjegye jelentős segítséget nyújthat a fogyasztók és az üzleti élet szereplői számára egyaránt. Az elismerés küldetése évek óta azonos: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. Ez évben az országos hírű díj odaítélőinek figyelmét a Magyar Logisztikai Egyesület márkája, népszerű oktatásai, színvonalas rendezvényei, valamint a mindezekhez kapcsolódó integrált kommunikációs tevékenysége komplexen megragadta. Ezért a MagyarBrands zsűrije a szakmai szervezetet díjjal is elismerte.

A MagyarBrands program, a Business Superbrands díjjal szemben kizárólag magyar márkákat értékel, olyanokat, amelyek hazánkban jöttek létre vagy a létrejöttükben, az alapításukban magyarok vettek részt. Ennek a Magyar Logisztikai Egyesület, mint a hazai logisztikai élet aktív és közismert szakmai szereplője méltán tett eleget. Példaként elég csak megemlíteni, a Logisztikai Évkönyvet – vagyis egy több száz oldalas, több száz példányban nyomtatásban és digitálisan egyaránt megjelenő tanulmánygyűjteményt –, amelyből idén már a harmincadik megjelenése várható az MLE gondozásában. Szerzői, valamint készítői az üzleti és a tudományos logisztikai világ jelentős szereplőiből tevődnek össze évről évre. Ráadásul tudományossága miatt az utánpótlás-nevelést is érdemben támogatja. Szakirodalomként nemcsak a felsőoktatási tanulmányokat, szakdolgozatok elkészítését, de a szakmai szervezet népszerű oktatásait is támogatja. Utóbbi közül a legnépszerűbbet, a Felsőfokú Logisztikai Menedzser képzést rendszerint éves szinten több száz hallgató teljesíti, amely szintén alátámasztja a Magyar Logisztikai Egyesület jelentős munkásságát és elismertségét a hazai logisztikai életben.

MagyarBrands díjat nyert el a Magyar Logisztikai Egyesület (kép forrása: MLE)

A Nielsen felmérése szerint vásárlók 38 százaléka szívesebben választ díjat nyert terméket, és nemcsak nagyobb bizalmat szavaznak a szakmai elismerést elnyert márkáknak, hanem a McKinsey adatai szerint segíti a magasabb árak elfogadását is.

A MagyarBrands díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, mely szempontokat egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Többek között ennek is köszönhető országos elismertsége. Kiváló Fogyasztói Márka több ezer esélyes közül mindössze 350 lehet Magyarországon. A kiválasztáshoz szükséges kritériumoknak a több évtizedes múlttal rendelkező szakmai szervezet példátlan módon tett eleget. Mindezzel pedig a Magyar Logisztikai Egyesület kiérdemelte azt, hogy 2024-ben MagyarBrands elismerésben részesüljön.

Az MLE volt az első szakmai társadalmi szervezet Magyarországon, amelyet magánszemélyek alapítottak. A szervezet célja a logisztika társadalmasítása, a logisztikai tudásmegosztás, melynek két fő elemét az egyesület által szervezett oktatások, valamint a több évtizede, évente megjelenő Logisztikai Évkönyvek jelentik. A Magyar Logisztikai Egyesület edukációjának gerincét a Felsőfokú Logisztikai Menedzser képzések adják, amely mellet megtalálható még számos tréning is a kínálatban. Az MLE gondozásában évente megjelenő Logisztikai Évkönyv pedig egy szakmai tanulmánygyűjtemény, melynek szerzői évről évre a logisztika világának legkiemelkedőbb szakembereiből tevődnek össze. Mindemellett a szervezet szakmai események létrejöttében is rendszeresen aktív szerepet vállal.

(Nyitóképünkön Dr. Doór Zoltán, az MLE elnöke, Kövesdy Gábor a MagyarBrandstől, és Károly Róbert, az MLE kommunikációs és PR-partnere – KRPR.hu. Kép forrása: KRPR)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek