Ma sem érdemes vonatra ülni a keleti országrészben
"Természetesen" mára is jut bónusz-káosz a 80-asra: Délután egy óra előtt néhány perccel Rákos állomás végpont felőli végén egy pályafelújításon dolgozó munkagép nekiütközött a Keleti pályaudvarról 554-es gyorsvonatként Egerbe tartó Flirt-motorvonat oldalának. Személyi sérülés nem történt. A baleset miatt a miskolci vonalon jelentősen megnövekedhet a vonatok menetideje. A hatósági vizsgálatok ideje alatt szünetel a forgalom az érintett szakaszon. A vonat utasait pótlóbusszal szállítják tovább.
Korábban írtuk:
Ismétel a 80-as vonal, a héten már sokadjára: Pécel és Aszód között a biztosítóberendezés és a felsővezeték-hálózat sem működik megfelelően, ezért a Budapest–Hatvan–Miskolc–Nyíregyháza/Sátoraljaújhely és Budapest–Füzesabony–Eger vonalakon jelentősen, harminc-száz perccel is megnövekedhet a péntek reggeli, délelőtti vonatok menetideje. A torlódások elkerülése érdekében egyes elővárosi vonatokat le is mond a MÁV-Start.
Legutóbb alig néhány órája, csütörtökön volt káosz a miskolci vonalon, akkor Rákos és Pécel között romlott el a biztosítóberendezés, jókora restanciákat okozva. Júniusban eddig legalább négy napon nullázta a menetrendszerű közlekedést valamilyen műszaki probléma a 80-ason...
Hogy Nyíregyházáról Budapestre egyik irányból se lehessen problémamentesen eljutni, a 100-ason is fennforgás állt elő: Karcag és Püspökladány között vihar miatt meghibásodott a biztosítóberendezés, a sorompók nem működnek, ezért a vonatok biztonsági okokból lassabban, csak tizenöt kilométer per órás sebességgel tehetik meg a közel tizenöt kilométeres állomásközt. A sebességkorlátozás miatt a műszaki hiba kijavításáig húsz-harminc perces késésekkel kell számolni a Budapest–Cegléd–Szolnok–Debrecen–Záhony vonalon.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!