Nehéz szülés volt, de végre megjelent az új menetrend!
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
Az id. Bíró Ferenc Vasúttörténeti Magángyűjtemény és a Vasútbarát Értékőr Egyesület szervezi szombat délutánra. Nagy beszélgetésekre készüljenek!
Augusztus 28-ától Csörgők helyett Szilik, Traxxok és Gigantok húzzák a vonatokat a 101-esen. Habár a püspökladányi gépcsere eltűnt, a menetrend egyelőre nem változik.
Elkészült a felsővezeték-hálózat Püspökladány és Biharkeresztes között, a szerdai szilis próbákat követően ma két Gigantot eresztettek rá a rendszerre.
A 368-as Szilivel el is kezdték tesztelni az elmúlt hónapok során Püspökladány és a biharkeresztesi országhatár között kiépített felsővezeték-rendszert.
Június 24-e éjjelén a fővárosban, Debrecenben, Domaszéken, Dombóváron, Hatvanban, Kecskeméten, Mártélyon, Miskolcon, Nagykanizsán, Pécsett, Petőfiszálláson, Püspökladányban, Szegeden, Székesfehérváron, Szentesen, Szolnokon, Szombathelyen és Veresegyházon várják az érdeklődőket a vállalatcsoport munkatársai.
A 100-as vonalon például a pályafelújítások ellenére is nő majd a menetidő, ráadásul fontos állomásokon nem állnának meg az IC-k.
Február 4-étől néhány vonalon változik a vonatok és a buszok menetrendje. Szeged és Hódmezővásárhely között csúcsidőben húsz percenként jár majd a vasútvillamos.
A fejlesztésnek köszönhetően jelentősen megnövekszik Hajdú-Bihar megye vasúti szolgáltatásának színvonala, átépített, modern vasútállomások várják az utazóközönséget.
Tervezhetőbbé, olcsóbbá és vonzóbbá tette a vasúti közlekedést a MÁV-Start.
Órás egri ütem indul, de megszűnnek a közvetlen újhelyi sebesvonatok, mindössze egyetlen IC-pár lesz helyettük. A záhonyi sebeseket és a ceglédi személyvonatokat pedig Nyíregyházán kettévágják. További módosítások decemberben.
Felsővezetéket kap a Püspökladány–Biharkeresztes vasútvonal, de növelik a tengelyterhelést és a pályasebességet is.
A tendert várhatóan márciusban írják majd ki. Néhány éven belül százhatvannal suhanhatnak a vonatok Kolozsvár, Nagyvárad és a román-magyar határ között.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló szeptember 1-jétől szeptember 7-éig.
Kiírták a közbeszerzést a Püspökladány és Biharkeresztes országhatár közötti pálya villamos üzeművé történő fejlesztésére.