Lejjebb a padlóval!

iho   ·   2016.03.01. 17:14

A több járat forgalmát ellátó VT Arriva tizenöt vadonatúj, végig alacsonypadlós Mercedes Conecto G típusú autóbuszt vásárolt, amelyek március első napjától a 36-os, a 97E, a 133-as és a 233-as járatokon szállítják az utasokat. Nő az alacsonypadlós autóbuszok száma a 7E, a 23-as, a 31-es, a 34-es, az 54-es, a 85-ös, a 85E, a 97E, a 106-os, a 107-es, a 109-es, a 123-as, a 123A, a 136E, a 201E, a 202E, a 233-as és a 276E vonalakon. A 23-as, az 54-es, a 107-es, a 136E és a 233-as vonalakon pedig minden nap kizárólag akadálymentesített autóbuszok közlekednek majd – áll a BKK sajtóközleményében. A budapesti akadálymentes buszok aránya ezzel elérte a nyolcvan százalékot, azonban a jó öreg Ikarus 260-asok, 280-asok sem kopnak még ki a forgalomból: a metrópótlásnál szükség lesz rájuk.Egy nemrég elhangzott fővárosi ígéret szerint 2018 eleje lesz az az időpont, amikortól Budapesten kizárólag alacsonypadlós buszok közlekednek majd.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.